Diensten
Admin@Crea is specialist op haar gebied. Alle activiteiten worden gericht op de administraiteve- secretariële dienstverlening, zowel in de breedte als in de diepte. Hiermee wordt alle expertise benut ten gunste van de kwaliteit van haar dienstverlening.
Onderstaand geeft Admin@Crea u een beeld over wat zij u onder andere kan bieden. Voor eventuele niet genoemde activiteiten en wensen op administratief- secretarieel gebied kunt u Admin@Crea ook altijd benaderen.
Ondersteuning startende onderneming
- Administratie opzetten en uitwerken
- Financiële administratie tot aan de boekhouder invulling geven (geen risico)
- Correspondentie opmaken en uitwerken
- Klantenwerving
- Telefoonbeantwoording middels doorschakeling
- Agenderen van afspraken
Professionele secretariële ondersteuning
- Inval bij zwangerschapverlof
- Inval bij afwezigheid door ziekte of vakantie
- Herinrichting vanhet secretariaat
- Redigeren van alle voorkomende correspondentie
Redigeer werkzaamheden, zowel op locatie als vanuit kantoor
- Met betrekking tot teksten van allerlei soorten correspondentie onder andere: brieven, offertes en alle andere aanverwante zaken.
- Redigeren van teksten van boeken, tijdschriften
Ondersteuning HRM bij Personeelszaken
- Inhuur bij verstoringen van werkrelaties e.d. als Vertrouwenspersoon
- Zieken begeleiding, bezoeken afleggen betreffende Wet Poortwachter
- Opstellen Plan van Aanpak Wet Poortwachter inzake ondersteuning
- Spoor 2 bij arbeidsongeschiktheid op eigen werkplek begeleiden
- Waarnemen Zieken registratie
- Waarnemen werving en selectie
|